SERWIS INFORMACYJNY
 

Jak złożyć zamówienie?

Podstawowe informacje

Pomocne funkcje

Najczęściej zadawane pytania

Podstawowe informacje

Jak złożyć zamówienie

  • Zarejestruj się – jako loginu użyj swojego adresu e-mail, na który będziesz otrzymywał informacje o statusie realizacji zamówienia. Stwórz hasło gwarantujące bezpieczeństwo Twojego konta.
  • Wyszukaj interesujący Cię tytuł – do tego celu możesz się posłużyć głównym oknem wyszukiwarki lub skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej, określając parametry tj: tematyka, tytuł, autor, ISBN, wydawca, język i opis. Możesz także skorzystać z boksów ofertowych dostępnych na stronie oraz z listy tematyk.
  • Dodaj książkę do koszyka – klikając ikonkę Dodaj do koszyka znajdującą się obok zdjęcia okładki. Jeśli książka jest w danym czasie niedostępna, wówczas jest widoczna jedynie ikonka Dodaj do schowka.
  • Jeśli wszystkie poszukiwane przez Ciebie tytuły umieściłeś już w koszyku, wyświetl jego zawartość. W tym celu kliknij ikonkę Koszyk. Możesz w tym miejscu dokonać jeszcze korekty liczby poszczególnych tytułów. Wprowadzone zmiany zakończ opcją Przelicz. Jeżeli jesteś pewien, że wszystkie tytuły i ich liczba są prawidłowe, kliknij ikonkę Zamów.
  • Wybierz kolejno Opcje dostawy, Sposób płatności, sprawdź poprawność Adresu dostawy oraz Danych na fakturę. Jeśli wybrałeś dostawę kurierem, możesz podać numer telefonu, który umożliwi firmie kurierskiej kontakt z Tobą w przypadku wystąpienia problemów z doręczeniem. Nie jest to opcja obowiązkowa, a numer telefonu będzie w razie potrzeby wykorzystany jedynie przez firmę kurierską. Koszty dostawy są dostępne w Regulaminie księgarni, a także są podane do Twojej wiadomości, przed ostatecznym zatwierdzeniem zamówienia, z możliwością zmiany. Jeśli wszystkie wybrane przez Ciebie parametry są prawidłowe, zakończ proces zamawiania, klikając ikonkę Zamów.
  • Na stronie wyświetli się numer zamówienia, na który powołaj się podczas ewentualnego kontaktu z Działem Obsługi Klienta. Na adres e-mail podany podczas rejestracji będą wysyłane informacje o statusie realizacji Twojego zamówienia. Informacje na ten temat znajdziesz także w zakładce Twoje konto.

Numer zamówienia

  • Numer zamówienia to unikalny numer, który wyświetli się po pomyślnie zakończonym procesie zamawiania. Zostanie on wysłany także w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zachowaj go i powołuj się na niego podczas ewentualnego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Pozwoli to na szybkie i jednoznaczne zidentyfikowanie Twojego zamówienia oraz skrócenie czasu wyjaśniania sprawy.

Dział Obsługi Klienta

  • Pracownicy Działu Obsługi Klienta odpowiedzą na pytania związane m.in. z terminem, płatnością oraz obsługą logistyczną związanymi z procesem realizacji Twojego zamówienia, jednak na niektóre Twoje pytania nie będą w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi.
     

Formularz Zgłoszenia - kliknij tutaj >>

 

tel. 22 69 54 800 *

* koszt połączenia z telefonu stacjonarnego z każdego miejsca w kraju odpowiada taryfie lokalnej,
koszt połączenia z telefonu komórkowego - według taryfy operatora

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

fax: 22 695 48 06

fax: 22 695 48 36

Email: dok@ksiegarniaszkolnapwn.pl

 

Pomocne funkcje

Pomocne funkcje schowka

Jest to miejsce, w którym możesz dokonać zmian ilości zamawianych tytułów, przed ostatecznym przejściem do składania zamówienia. Znajdziesz w nim informacje zarówno o cenach jednostkowych, jak i wartości całego zamówienia bez uwzględnienia kosztów wysyłki.

  • Jeśli obok zdjęcia okładki widnieje tylko ikonka Dodaj do schowka, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny. Dodanie do schowka umożliwi Ci łatwą kontrolę nad dostępnością książki w przyszłości, bez konieczności ponownego wyszukiwania. Funkcjonalności schowka:
  • Przenieś wszystko do koszyka – jednym kliknięciem umożliwia przeniesienie do koszyka wszystkich tytułów, które w obecnej chwili są dostępne.
  • Usuń wszystko – umożliwia, jednym kliknięciem, usunięcie całej zawartości schowka.
  • Przenoszenie do koszyka lub usuwanie wybranego tytułu – wybraną pozycję oznacz odpowiednio w okienku Koszyk lub Usuń, po czym zatwierdź zmiany opcją Przelicz. Oznaczony tytuł zostanie przeniesiony do koszyka (co umożliwi złożenie zamówienia) lub zostanie usunięty ze schowka. Uwaga: Jeśli okienko Koszyk jest nieaktywne, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny.
  • Zmiana ilości – żądaną liczbę egzemplarzy wpisz w okienko Ilość i zatwierdź zmiany, klikając Przelicz. Tak zatwierdzone ilości zostaną przepisane do koszyka, podczas operacji przenoszenia tytułów.

Pomocne funkcje koszyka

  • Zamów – wybranie tej opcji spowoduje przeniesienie do formularza składania zamówienia.
  • Usuń wszystko – umożliwia, przez jedno kliknięcie, usunięcie całej zawartości koszyka.
  • Zmiana ilości wybranego tytułu – żądaną liczbę egzemplarzy wpisz w okienko Ilość i zatwierdź zmiany, klikając Przelicz.
  • Usuwanie wybranego tytułu – pozycję, z której chcesz zrezygnować, oznacz w okienku "Do usunięcia", po czym zatwierdź wybór operacją Przelicz.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są możliwe opcje dostawy?

Dajemy Ci możliwość wyboru poniższych opcji dostawy:

  • Dostawa kurierem – firmy kurierskie dostarczają przesyłki w godzinach 9-17, a ostateczna godzina doręczenia jest zależna od "strefy czasowej", w jakiej znajduje się podany przez Ciebie adres. Strefy czasowe są ustalane przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Przy wyborze takiej opcji dostawy uaktywnia się okno Numer telefonu dla kuriera, gdzie powinieneś podać taką informację, by kurier mógł się z Tobą skontaktować w razie problemów z doręczeniem. Gwarantujemy, że numer ten nie będzie wykorzystywany do celu innego niż umożliwienie firmie przewozowej kontaktu z Tobą.
  • Czas doręczenia przesyłki kurierskiej wynosi do 48 godzin od momentu nadania paczki, jednak zazwyczaj doręczenie następuje następnego dnia roboczego po wysłaniu.
  • Dostawa Pocztą Polską – czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 14 dni roboczych.
  • Dostawa Pocztą Polską priorytet – czas doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi do 4 dni roboczych.
  • Paczkomaty 24/7 – system skrytek pocztowych służący do odbierania paczek. Dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Skorzystanie z tej opcji dostawy wymaga założenia konta w firmie InPost , która obsługuje paczkomaty na terenie całego kraju. Umożliwiamy Ci założenie takiego konta w prosty sposób w pkt. III formularza.

Uwagi:

Do wyboru możliwe są tylko i wyłącznie te opcje dostawy, które są aktywne w formularzu zamówienia. Z przyczyn logistycznych pewne tytuły mają ograniczoną możliwość wysyłki (kurierskiej, dostawy do paczkomatu). Jeśli zamówienie zawiera chociaż jeden taki tytuł, wówczas ograniczenie obejmuje całe zamówienie. Informacje dotyczące czasów dostawy znajdziesz także w Regulaminie księgarni, pkt. V.

do góry ↑

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wartości zamówienia, opcji dostawy i formy płatności. Informacje dotyczące kosztów dostawy znajdziesz także w Regulaminie księgarni, pkt. V. Ostateczne koszty dostawy zawsze są podane do Twojej informacji, zanim dokonasz ostatecznego zatwierdzenia zamówienia. Na tym etapie masz jeszcze możliwość ich zmiany i zweryfikowania, która z nich będzie dla Ciebie korzystniejsza.

do góry ↑

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

W przypadku zamówienia z dostawą pod wskazany adres:

  • Opłata za pobraniem – opłata za zamówienie jest uiszczana w momencie odbioru przesyłki u kuriera, listonosza lub w paczkomacie, jeśli ma on taką funkcjonalność. Zamówienie złożone z taką formą płatności automatycznie otrzymuje status realizacji, i następuje rezerwacja zamówionych tytułów.
  • Płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew) –opłata za zamówienie w tej opcji również musi zostać dokonana w formie przedpłaty. W odróżnieniu od tradycyjnego przelewu, ta forma płatności umożliwia niemal natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty, a tym samym przyjęcie zamówienia do realizacji i rezerwację zamówionych tytułów. Płatność jest dokonywana we współpracy z firmą eCard S.A. Możesz jej dokonać po wejściu w zakładkę "Historia zamówień" i wybraniu właściwego zamówienia. Na dole strony znajdziesz ikonkę "Płać za zamówienie". Wybranie jej spowoduje przekierowanie do formularza płatności, gdzie znajdziesz dalsze instrukcje postępowania.

Uwagi:

Do wyboru możliwe są tylko i wyłącznie te opcje dostawy, które są aktywne w formularzu zamówienia. Z przyczyn logistycznych pewne tytuły mają ograniczoną możliwość wysyłki (za pobraniem lub płatności elektronicznej), jeśli została określona minimalna kwota takiej płatności.

do góry ↑

Dlaczego przesyłka do dziś nie została doręczona mimo, że upłynął już termin realizacji zamówienia?

Jeśli otrzymałeś e-mail informujący o tym, że Twoje zamówienie zostało wysłane, w pierwszej kolejności skontaktuj się z odpowiednim oddziałem firmy przewozowej, która realizuje Twoją dostawę (nawet jeśli nie pozostawiono u Ciebie awizo). Informacje potrzebne do zidentyfikowania przesyłki, czyli nazwę firmy przewozowej oraz numer listu przewozowego, znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę. Jeżeli taka forma interwencji okaże się niewystarczająca lub jeśli nie otrzymałeś e-maila z informacją o wysłaniu zamówienia, niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, który udzieli Ci pomocy w sfinalizowaniu dostawy.

do góry ↑

Co oznacza, że zamówienie wymaga potwierdzenia przez księgarnię?

Mimo że tytuł jest dostępny na stronie internetowej, Księgarnia zobowiązała się do potwierdzenia zamówienia po upewnieniu się, że posiada tytuł fizycznie i jest w stanie go wysłać. Potwierdzenie następuje w ciągu dnia roboczego w godzinach otwarcia Księgarni. Jeśli więc złożyłeś zamówienie późnym wieczorem, będzie ono oczekiwało na potwierdzenie do następnego dnia.

do góry ↑

Dlaczego książka jest niedostępna pomimo tego, że podana na stronie data premiery już minęła?

Data ukazania się tytułu podawana jest na podstawie informacji otrzymanych z Wydawnictwa. Jest to termin ustalany z dużym wyprzedzeniem, dlatego czasem może nastąpić jego kilkudniowe przesunięcie, na które nie mamy wpływu.

do góry ↑

Czy można połączyć dwa moje zamówienia w jedną przesyłkę?

Zamówienie bardzo często wymaga zgromadzenia w jednym miejscu pojedynczych publikacji pochodzących od wielu dostawców. W sytuacji takiej może nastąpić wiele ograniczeń systemowych oraz logistycznych, jednak jest też możliwa szybka realizacja części Twojego zamówienia. W związku z tym, po przekazaniu zamówienia do realizacji nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedną przesyłkę. Dla każdego zamówienia koszt wysyłki doliczony zostanie osobno. Możesz zwrócić się do Biurem Obsługi Klienta i jeśli będzie taka możliwość, zamówienia zostaną anulowane, jednak będziesz musiał złożyć nowe, zawierające wszystkie tytuły.

do góry ↑

Jak sprawdzić czy książka jest dostępna?

Jeżeli obok zdjęcia okładki książki ikonka Dodaj do koszyka jest aktywna, oznacza to, że tytuł jest w tym momencie dostępny. Jeżeli obok zdjęcia okładki widoczna jest tylko ikonka Dodaj do schowka, oznacza to, że tytuł jest aktualnie niedostępny. Ponadto informacja taka widoczna jest po wejściu w kartę książki. Aby uzyskać informacje na temat terminu pojawienia się książki w sprzedaży, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

do góry ↑

Czy mogę liczyć na fakturę z odroczonym terminem płatności i dokonać wpłaty po otrzymaniu przesyłki?

Zapraszamy do zapoznania się z formami płatności oferowanymi standardowo.

do góry ↑

Czy możliwa jest wysyłka zamówienia za granicę?

Niestety, nie mamy w ofercie wysyłki zagranicznej. Dostawa jest możliwa wyłącznie na terenie kraju.

do góry ↑

Czy mogę prosić o kontakt telefoniczny godzinę przed doręczeniem?

Godzina doręczenia zależna jest od "strefy czasowej", w jakiej znajduje się adres dostawy, a obszar "stref czasowych" jest ustalany przez firmy kurierskie i nie mamy na nie żadnego wpływu. Tym samym nie mamy możliwości kontaktu telefonicznego przed przyjazdem kuriera. Kurier zadzwoni do Ciebie dopiero w momencie, kiedy pojawi się problem z doręczeniem przesyłki, np. z powodu Twojej nieobecności pod wskazanym adresem.

do góry ↑

Jaki jest numer konta do dokonania przelewu?

Dane do przelewu otrzymasz automatycznie w momencie dokonywania płatnosci elektronicznych w panelu eCard.

do góry ↑

Czy mogę prosić o doręczenie, do godziny 12.00 na ulicę X, po godzinie 12.00 na ulicę Y?

List przewozowy przesyłki może zawierać tylko i wyłącznie jeden adres dostawy. Nawet gdyby na liście przewozowym została umieszczona odpowiednia uwaga, nie będzie ona honorowana, ani przez firmę kurierską, ani przez Pocztę Polską. Jeśli nie jesteś pewien, pod jakim adresem będziesz przebywał w trakcie doręczenia, pamiętaj, aby w trakcie wypełniania formularza zamówienia podać "Numer telefonu dla kuriera". Umożliwi to bezpośredni kontakt z Tobą w sytuacji problemów z doręczeniem. Jeśli dostawcą Twojej przesyłki jest Poczta Polska, oczekuj awizo lub zgłoś się z numerem nadawczym przesyłki do odpowiedniej placówki Poczty.

do góry ↑

Czy otrzymam informacje emailem o możliwości odbioru książek w księgarni?

Na podany podczas rejestracji adres e-mail wysyłana jest automatycznie wiadomość informująca o każdej zmianie statusu Twojego zamówienia. Jeżeli pomimo upływu deklarowanego czasu dostawy zamówienie nie będzie oznaczone jako gotowe do odbioru, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania wyjaśnień.

do góry ↑

Czy mogę zamówić książkę, która jest aktualnie niedostępna?

Jeśli książka jest niedostępna, nie można jej zamówić. Można jednak dodać ją do schowka i oczekiwać na pojawienie się jej w sprzedaży, sprawdzając co jakiś czas zawartość schowka.

do góry ↑

Co oznacza status mojego zamówienia?

Status zamówienia mówi o aktualnym postępie w jego realizacji.

  • Oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty – Twoje zamówienie zostało zarejestrowane w serwisie i oczekuje na dokonanie zapłaty. Jeśli jako sposób płatności wybrałeś przelew, na Twój adres e-mail została wysłana informacja z numerem konta. Dane do przelewu znajdziesz również w Regulaminie księgarni oraz po wejściu w szczegóły swojego zamówienia. Jeśli jako sposób płatności wybrałeś e-przelew, przejdź do panelu płatności eCard i dokonaj zapłaty. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z rezerwacją tytułów. Rezerwacja zostanie dokonana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • Zamówienie w trakcie przygotowania – właśnie trwa kompletacja i przygotowanie Twojego zamówienia. Jeśli zamówiłeś kilka publikacji, proces ten może się wydłużyć z powodu konieczności zebrania w jednym miejscu publikacji od kilku dostawców.
  • Zamówienie wysłane – Twoje zamówienie zostało skompletowane i wysłane pod wskazany przez Ciebie adres dostawy. Na Twój adres e-mail wysłano również informację potwierdzającą wysłanie zamówienia, z podaniem numeru listu przewozowego przesyłki.

do góry ↑

Jak mogę zgłosić reklamację zamówienia?

Ewentualne reklamacje lub zastrzeżenia zgłaszaj do Biurem Obsługi Klienta. Powołaj się na numer swojego zamówienia. Pracownik Biura Obsługi Klienta poinformuje Cię o przebiegu procedury rozpatrzenia reklamacji.

do góry ↑

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Szkolna PWN akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier